Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden

Reparaties

Is uw produkt in de door de fabrikant vastgelegde garantieperiode defect geraakt? Dan kunt u ten allen tijde bij ons terecht om uw toestel via ons te laten herstellen. Het is verstandig om altijd eerst even contact met ons op te nemen (telefonisch of via e-mail) om de klacht aan ons voor te leggen. Wij kunnen u dan vertellen hoe u verder moet handelen.

Een defect toestel kan naar ons worden opgestuurd of langs worden gebracht in Hoofddorp.

Wanneer u het toestel naar ons opstuurt, denk u er dan aan om (kopieën van) de aankoopbon en de garantiekaart mee te sturen, alsmede een briefje met uw naam- en adresgegevens en een omschrijving van de klacht. Na binnenkomst zullen wij uw toestel eerst testen en zonodig opsturen naar de serviceafdeling van de desbetreffende fabrikant. De verzendkosten zijn voor uw eigen rekening.

Wanneer u langskomt met uw defecte apparaat neemt u dan s.v.p. ook de aankoopbon en de garantiekaart mee. Uw camera zal ter plaatste worden gecontroleerd, en zonodig worden opgestuurd naar de serviceafdeling van de desbetreffende fabrikant.

Doorgaans duurt het herstellen van een toestel 3 tot 4 weken. Een enkele keer heeft de fabrikant een benodigd onderdeel niet op voorraad - herstel van het toestel kan dan uitlopen tot 5-6 weken. Vlak na de zomervakantie kan het ook wat langer duren voordat een toestel gerepareerd retour is, als gevolg van een groter aanbod van defecte toestellen.

De meeste fabrikanten hanteren een fabrieksgarantie van twee jaar. De exacte garantievoorwaarden leest u op de garantiekaart die bij uw camera is meegeleverd.

Het is in veel gevallen ook mogelijk om uw toestel rechtstreeks naar de serviceafdeling van de fabrikant te sturen. Het voordeel voor u is dat de camera eerder terug is, en dat u verzendkosten bespaart. Uiteraard dient u ook weer (kopieën van) de aankoopbon en de garantiekaart mee te sturen, alsmede een briefje met uw naam- en adresgegevens en een omschrijving van de klacht.

U kunt met ons contact opnemen voor de juiste adressen (en telefoonnummers) van de fabrikanten.

Heeft u nog vragen? bel dan gerust even op!